Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

ενα φυστικι μετραει τ αστρα (πανω απο το κεφαλι του)

οκ...

here we go..



η ασχετοσυνη σε ολο της το μεγαλειο...



ηθελα και μπλογκ...   αν δεν ηταν ολη η αυτη η συσσωρευμενη γνωση, ολη αυτη η αποσταξη εμπειριας που θελω να μοιραστω με το συμπαν... αν δεν ηταν 11 και 20 και να βαριομουν θανασιμα... (επιλογη μεταξυ α)ορειβασιας σε δυσβατα οροπεδια ασιδερωτων ρουχων, β)σκεητμπορντ αναμεσα απο επικινδυνες παγιδες πεταμενων παιχνιδιων, γ)μαγειρεματος - ναι καλα σιγα μπου χαχαχχαχαχαχα- και δ)δημιουργια ΜΠΛΟΓΚ!!!!!!!!!... ε, ναι χαλαρα το τελευταιο)

το φυστικι μπλογκαρει ΡΕ ΦΙΛΕ!!!

χου γκιβς ε φακ, η επομενη λογικη σου ερωτηση...

δως μου λιγο χρονο...


σε καποια επομενη αναρτηση μου, θα σου απαντησω...


(και θα μαθω και ποιος εισαι ρε!!!!!!!!! γκρρρρ)






21 σχόλια:

  1. τωρα πρεπει να με παντρευτεις.... εισαι 'η πρωτη μου'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ααα οκ το βρηκα χαχαχα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την είχα κάνει κι εγώ αυτή τη βλακεία χαχαχα καλή τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ είμαι η έκτη μάλλον οπότε ΕΜΕΝΑ θα παντρευτείς αφού έχεις την εμπειρία πλέον!!!!
    (η Τέτη είμαι.... μη με μπερδέψεις με άλλη ξανθιά ύπαρξη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλά γραψίματα και καλές μας αναγνώσεις:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!

    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ!

    ΝΤΙΝΑ Η ΑΝΩΝΥΜΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. με συγκινειτε!! ακομα περισσοτερο με συγκινει το οτι αν και ΞΕΡΕΤΕ οτι σας ξερω, δεν μασατε και σχολιαζετε.... (μισο να τσεκαρω αν ξερω τα σπιτια ολονων σας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με το καλό! το δρόμο για το δικό μου σπίτι θα στον δείξει η Φαίη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παρούσα κ γω!!!! Καλό μας ταξίδι!!!
    (ειρήνη η επώνυμη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βάλε φωτιά σε ότι σου τρώει την ψυχή! Μ' αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ε...απλά ηθελα να τσεκαρω οτι μπορω να γραφω, μη μου δινεις σημασια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κλαπ κλαπ κλαπ! μπράβο παιδί μου μπράβο! για πέρνα τώρα στα ιδιαίτερα...

    μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ηρθα!!!

    Αντε και εις ανώτερα Fistikious !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή