Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

α χεσε μας ρε..

θυμαμαι παλια.....


το να παω τουαλετα ηταν μια καλτ ιεροτελεστια... μια μυσταγωγια... μια ευχαριστη διαδικασια, κατα την οποια αυτοσυγκεντρωνομουν... επαιρνα σημαντικες αποφασεις (φιλολογια ή ψυχολογια? χρηστος ή ανδρεας? σουσι ή σουβλακια? κλαμπινγκ ή λιωσιμο στον υπνο?)..
επισης ρηλαξαριζα στην τουαλετα... οκειζιοναλλυ, εχω ριξει και κατι ολιγολεπτους υπνους στη λεκανη μετα απο ατελειωτο σαββατιατικο πιωμα.. -ναι το παραδεχομαι, εχω καρφωθει και με το κεφαλι μπροστα.. δεν ειχα 'δεσει τη ζωνη μου'

νοσταλγω με πονο ψυχης, κατι κολασμενους χειμωνες, να λυσσομαναει το συμπαν εξω... κρρρρρρρυο, παγωνια, να περπατας στο δρομο και να σου πεφτει η μυτη στο πλακοστρωτο απο τον ψοφο.... να γυρναω σπιτι, χιλιοπαγωμενη σαν τον σκρατ απο το ice age, και πριν αφησω καν τα κλειδια μου απο το χερι, να τρεχω ν αναψω το αεροθερμο στο μπανιο....................... ohhhhhh these were the times!!!!!!!!

και μετα ηρθε η εγκυμοσυνη


και η δυσκοιλιοτητα (ναι, θα ειναι μια ρομαντικη αναρτηση αυτη στο μπλογκ.. θα επρεπε να σας προιδεασει ο τιτλος..)


ωωωωωωωωωωωωωωωωωωρες ατελειωτες, εχασα την αισθηση του χρονου, ισως και μερες καθισμενη στη λεκανη........
διαβασα το κεφαλαιο του μαρξ, το πολεμος και ειρηνη, αρχες βοτανολογιας, και παπυρος λαρους μπριταννικα μεχρι το λαμδα....  μετα γεννησα... (στην 'λεπτοσπειρωση' μου εσπασαν τα νερα)


και εκτοτε πανε 2μιση χρονια..........

2μιση χρονια χρονομετρημενου κατουρηματος..
2μιση χρονια που αν τα κακακια δεν βγουν με τη μια... ταφ λακ, μπειμπι!!!!!
2μιση χρονια που κατουραω με παρεα... να μου παταει το καζανακι πριν σηκωθω, να μου τραβαει το βρακι, να παιρνει το χαρτι τουαλετας και να τρεχει εξω.... και να μην εχω αλλο ρολο μεσα στο μπανιο...

τον πρωτο χρονο ζωης της μικρης, παιρνω ορκο οτι η ουροδοχος μου κυστη πρεπει να ηταν συνδεδεμενη με το λαρυγγι της.. δεν εξηγειται αλλιως, πως γινεται με το που εφευγε η πρωτη ρημαδα σταγονα, η μικρη να παταει τις τσιριδες!!!!! 

θυμαμαι την αποφραδα εκεινη μερα που ειχα φαει γιγαντες πλακι στο φουρνο (με μπεηκον, φιλε ΚΟΛΑΣΗ!)
ηθελα να παω τουλετα απο το ρημαδοπρωι που ξυπνησα... ενιωθα ενα ΤΕΡΑΣ να αναδευει την κοιλια μου...
ενα θα σας πω... 2 εικοσιτετραωρα μερες μετα, πηρα τηλ. μπειμπι σιττερ να ερθει για να παω στο μπανιο με την ησυχια μου... μπηκα μεσα και λιποθυμισα... οπως επισης και ο επομενος που ηθελε να χρησιμοποιησει το μπανιο μετα απο μενα..

τωρα πια, εχω εκπαιδευσει το εντερο μου.. εχει παρει πτυχιο στην 'αυτοσυγκρατηση'... φερεται κοσμια, εχει τροπους, εχει μια σπανια ποιοτητα... και υπομονη....
ΘΑ ελευθερωθει..
εν καιρω...

σημερα αυριο... του χρονου!!!!!!

περιμενω με λαχταρα την μερα που θα παει το παιιδι μου παιδικο σταθμο!!!!!!!!
α, η καρδια της μανας!!! απο τωρα μου ρχονται δακρυα στα ματια!!!!!! το μωρουδακι μου, ολοκληρο παιδακι θα παει σχολειο!!!!!!!!!!!! θα το ντυσω, θα το ετοιμασω, θα το γλυκοφιλησω........................
και μετα...........

Ε ΜΕΤΑ.... ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ!!!!!!! (κυριολεκτικα)



















22 σχόλια:

  1. χέστα να πάνε ρε φιλενάδα... πάλι με χρόνια πάλι δικά μας θα είναι... και το χειρότερο είναι ότι τότε δεν θα σου αρέσει η άνεση του χεσίματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάντως ευγνωμονώ την κόρη μου... νίκησε την δυσκοιλιότητά μου... κάθε πρωί ρε φίλε μου 'ρχεται ρολόι... ευτυχώς που έχω και τον πατέρα της τα πρωινά... τις δύο τρεις φορές που χρειάστηκε να φύγει ο πατήρ πριν πάω εγώ τουαλέτα... απλώς έσκασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γαμώτο...αφού γράφτηκα στο blog γιατί δεν μπορώ να δημοσιεύσω σχόλιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε συ φιστίκι
    Πρέπει να λάβω κάποιο μαιλ για την εγγραφή μου εδώ χάμω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ποια εγγραφη?? ποιο μεηλ? μουμπλε μουμπλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορείτε να κάνετε σχόλιο ως Όνομα/Διεύθυνση URL και να βάζετε το ονοματάκι σας :D Δεν χρειάζεται εγγραφή ;) Θα σας ρωτήσει αυτό.. είναι έξυπνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή αρχή, καλή τύχη, καλά ξεμπερδέματα!!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Xαχαχαχαχαχ,αισιοδοξη σε βλεπω φιλεναδα,Και το Μαρικακι να παει σταθμο,θα "ερθει" ο επομενος διαδοχος!
    (Περιτο να σας πω πως με ζαλισατε,μια εδω,μια εκει,καθιστε σε μια μερια να σας βρισκω πια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στο μεταξύ εγώ έστειλα σε κάποια με το νικ savefistikaki αίτημα φιλίας, ρώντωντας και τι στο καλό να κάνω.
    Υποθέτω ότι η savefistiki δεν είσαι η fistiki ε?

    μαμώ τα blog και την ασχετοσύνη μου

    Πήγα να πάρω και σουβλάκια και πέτυχα τον Ελληνάρα που ήρθε με το τσιγαρούκλα του δίπλα μου ακριβώς.Και μιλάμε για απλό deliveradiko δεν ήταν να πεις είχε κάθισμα μέσα κι περίμενε την παραγγελία του.
    Στο ενάμιση μέτρο ήταν η πόρτα......αλλά που να τσακιστεί να βγει έξω να καπνίσει, στ'αρχίδια του ο βρωμύλος.
    Του είπα ότι με ενοχλεί το τσιγάρο του και να βγει έξω........και απλά πήγε πιο κει ...... ο Ελληνάρας. Να γιατί δεν θα δούμε πότε προκοπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. οχι, δεν ειμαι η savefistiki... δεν ξερω καν ποια ειναι... (υποπτευομαι ομως... και ΝΑΙ.. ξερω που ειναι το σπιτι της!!! -σατανικο γελιο!!)

    πες τα harlow, βγαλτ απο μεσα σου... (προκειμενου να το βγαλεις στη μουρη του αλλου, και να σε δουμε στις ειδησεις!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για πες και για την απόλαυση του αφρόλουτρου με τις ώρες!!! LoL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και το ξυρισμα μιας γαμπας ανα φορα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλοριζικο!!!!!
    το δικο μου δεν το ξερεις σιγουρα και σου πεφτει κομματακι μακριαααααα....... ναι ναι κοιτα λιγακι νοτιαααααααα (εδω μου εχετε χαθει ολες αποψε?????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. έχω κατουρηθεί στο γέλιο λέμε τρελό φιστικί καλή αρχή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. pτο νικ είναι savefistikaki (από τη μάνα του) όχι savefistiki..και ναι ξέρεις το σπίτι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή