Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

money talks and bullshit walks...

ή αλλιως, Η ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥ 50ευρου


αααααα, η ηδονη του 50ευρου....
η μυρωδια του, η αισθηση του, η γευση του!! (οκ-ακυρο το τελευταιο, κανεις δεν εχει γευτει 50ευρω.. εκτος της κορης μου, που βουτηξε καποια στιγμη ενα, και του πατησε ενα γλειψιμο)

ποσα πραγματα μπορει να κανει καποιος με ενα 50ευρω!!!

το καλο με ενα 50ευρω, ειναι οτι δεν μπορεις να κανεις τιποτα σημαντικο με αυτο... δεν μπορεις ας πουμε, να πληρωσεις δοση καταναλωτικου δανειου... δεν μπορεις να αγορασεις αμαξι, σπιτι, καλο ρουχο, ακριβο εσωρουχο... δεν μπορεις να βγεις σαββατο βραδυ με ενα 50ευρω... ουτε να κανεις ψωνια εβδομαδας...
ουτε καν να φουλαρεις το αμαξι σου...

γι αυτους λοιπον τους λογους, το 50ευρω ειναι η αμαρτωλη σου απολαυση!!!!!!

ελα παραδεξου το, μονοι μας ειμαστε.. εγω και συ... (μη μασας, ολοι οι υπολοιποι που 'παρακολουθουν' το μπλογκ απλα εκαναν κλικ στη σελιδα για να με καλοπιασουν, δε διαβαζουν τι λεμε)

παραδεξου το λοιπον....

εχεις πλακωθει στις σουβλακοπιτες, με το τελευταιο σου 50ευρω... κι επειδη σου μεινανε και ρεστα, αγορασες κι ενα τσιζκεηκ και το ξεπλυνες και με κοκα κολα λαιτ, αδηφαγο τερας!!!!!

εχεις χτυπησει bid στο ebay, ετσι δεν ειναι?? δεν αντισταθηκες ν αγορασεις εκεινη την καταπληκτικη στολη καταδυσης, που βρηκες ΜΟΝΟ ΜΕ 30 ΛΙΡΕΣ!!! τον επιασες κωτσο τον πωλητη, μπουχαχχαχαχαχαχαχαχχακλαψψψψψψψψψψψ λυγμμμμμμμμμ, ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΗ ΣΤΟΛΗ, σε ποιον ωκεανο θα πεσεις, στη Λουτσα? διπλα στου γυαλου τα βοτσαλακια? εκει που καθονται 2 καβουρακια?

εμαθα εκανες και μασαζ, με το τελευταιο σου 50ευρω... απλα, επειδη ο μασερ χρεωνει 50 ευρω την ωρα, κι εσυ ηθελες να σου μεινουν λεφτα και για τσιγαρα, ειχες βαλει ξυπνητηρι στο κινητο σου να βαρεσει στα 55 λεπτα .. το οποιο βαραει ντριιιιιιιιιιιιιιιιιν ντριννννννν (και καλα ηχος κλησης).. "ναι, ποιος ειναι?? ελα μανα!! τι????? τι επαθε το παιδι???  εφαγε εναν μπαμπουρα???? ΕΡΧΟΜΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ"... "αχ, πρεπει να φυγω καλε μου Αχμεντ.. α, ρε γμτ, δε συμπληρωσαμε ωρα.. την επομενη φορα, κρατα 45 ευρω τωρα..." 

εχω και μια αλλη πληροφορια... οτι επειδη 50ευρα δεν παιζουν πια ουτε για δειγμα, μιας και ο κοσμος πληρωνεται πλεον σε σεντς, εχεις κορνιζωσει το τελευταιο σου 50ευρω... εχεις βαλει και ηλεκτροφορο συρματοπλεγμα γυρω απο την κορνιζα για να μην στο αγγιξει κανεις.. καθεσαι και το κοιτας... αλλες φορες κλαις, αλλες φορες γελας, αναλογα με τις αναμνησεις...


RIP 50ευρω...
you will be missed!!!


(παρακαλεισθe οπως μην προσπαθησετε να ξεκαλουπωσετε το ανωθεν χαρτονομισμα... ειναι εικονικο.. θα μας χαλασετε και το μπλογκ, ευχαρισουμε -εκ της διευθυνσεως)


16 σχόλια:

  1. Βαράς διάλυση και δεν το ξέρεις... ή μήπως το ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλενάδα.....έχω καιρό να δω 50ευρω....για πάρτη νου όμως έτσι;; όλο για πάρτη μου....οχι να βάλω βενζίνη..όχι να πληρώσω την Alpha...όλο δικό μου..

    ρε συ τι χρώμα έχει το 50ευρώ;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για παρτη μου, το τελευταιο νομισμα που ειδα εγω, ειχε τρυπα στη μεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 50 ευρώ έδωσα εχτές για delivery παϊδάκια και κοντοσούβλι.....

    και όχι δεν τα έφαγα μόνη μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. α σε παντρεύομαι.....μόλις νομιμοποιηθούν οι γάμοι ομο στο ελλάντα
    χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρακαλούνται οι έχοντες καρδιακά προβλήματα να απομακρυνθούν από την οθόνη.

    Εγώ διαβάζοντας τα παραπάνω θυμήθηκα ένα αληθινό συμβάν.Πριν 2 χρόνια, βρέθηκα σε ένα ξενοδοχείο στη Μύκονο να κάνω τη ρεσεψιονίστ (μεγάλη ιστορία). Ήρθε λοιπόν ένας κύριος λίγο γκέι και έμενε στο δωμάτιο 144.Το οποίον σήμαινε 4ος όροφος χωρίς ασανσέρ. Εγώ ήμουν απογευματική που σήμαινε πως οι καμαριέρες είχαν φύγει. Ο τύπος αυτός με έπαιρνε κάθε τρεις και λίγο τηλέφωνο μια να του πάω σαπουνάκι, μια να του πάω τασάκι, μια να του πάω πετσέτα κτλ. Είχα κάνει μπούτια από το ανέβα κατέβα. Μετά από λίγες μέρες όταν ήταν στο τσεκ άουτ, άφησε έναν φάκελο με το όνομά μου. Το ανοίγω και βλέπω ένα 500άρικο. Ευρώ! Δεν έκανα λάθος ήταν 500άρικο, δλδ 50άρικο με άλλο ένα μηδενικό.
    Αυτή ήταν η πιο συγκινητική στιγμή της ζωής μου, είχα ΟΛΟΔΙΚΟ μου ένα ΑΛΗΘΙΝΟ 500άρικο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευτυχώς που έγινε πριν 2 χρόνια και όχι χθες... γιατί εγώ ξέρω που μένεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω στη ζωή μου δεν έχω δει ποτέ 500ρικο...
    Ας ελπίσουμε μόνο να ξαναδώ κάποια στιγμή 50ρικό!
    Κάναμε καλή παρέα τα δυο μας...κάποτε παλιά...:(

    Eirini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 50ρικο???? Και μασαζ??????
    Ρε δεν πατε καλα! Εχω να δω δικο μου 5ορικο απο το Μαϊο του 2004 που βρηκα ενα κατω στο δρομο τυχαια (!!!) και το φυλαγα ως κορη οθφαλμου μεχρι να το φαω σε μαλακιτσες.. Γνωστες μαλακιτσες 17χρονου (περιοδικα, τσιχλες, cd, κανενα καφε σε κοπανα κλπ.)
    Εκτοτε.... Κανενα νεο απο το μετωπο! Αν μου μεινει και κανενα 2ευρω λεω δοξα το Θεο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βγαλε,βρε κακουργα τις φλογες,θα καψεις το 50ευρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. To φαι το εχει γραμμενο το Μαρακι αλλα το 50ευρω μια χαρα το εγλυφε!!!! Ετσι ετσι με σωστες αρχες την γαλουχεις!!!!

    Κοιτα βρε μην αρχισει και τα τρωει και σε βλεπω με καθημερινο κλισμα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή